Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Szukaj
0 Szukaj
Szukaj

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

 

Eagle F1 Asymmetric 3 to nowa opona koncernu Goodyear zaliczana do segmentu Ultra High Performance.

Inżynierowie koncernu wyposażyli ją w wiele wartych zainteresowania rozwiązań:
•Zastosowanie całkowicie nowej mieszanki Grip Booster, powstałej na bazie lepkiej żywicy zwiększa kontakt opony z nawierzchnią. Ma to bezpośredni wpływ na ulepszenie przyczepności podczas jazdy na mokrym i suchym podłożu,
•technologia Active Braking pozwala na szybsze zatrzymanie pojazdu na mokrych i suchych nawierzchniach,
•technologia Reinforced Construction wzmacnia konstrukcję opony wpływając pozytywnie na trwałość produktu i zwiększając wydajność paliwową,
•asymetryczny bieżnik – część wewnętrzna opony odprowadza wodę a jej część wewnętrzna ma duże znaczenie dla prawidłowego zachowania pojazdu na suchej nawierzchni i zakrętach.
 
W zależności od wersji opona dostępna także z następującymi rozwiązaniami:
•RunOnFlat – ta rewolucyjna technologia pozwalana poruszać się na oponie bez ciśnienia z prędkością do 80 km/h co minimalizuje ryzyko jej rozerwania w najmniej oczekiwanym momencie
•ochraniacz felgi – rant ochronny wbudowany w oponę chroni krawędź felgi przed uszkodzeniami powstałymi np. podczas otarcia o krawężnik,
•przystosowanie do pojazdów typu SUV – dostępna wersja przeznaczona dla pojazdów typu SUV umożliwia jazdę do 300 km/h na utwardzonych nawierzchniach.
 
 
 
 
Opona nie bez powodu wybierana jest przez czołowych producentów samochodów na pierwsze wyposażenie. Testy przeprowadzone przez organizację DEKRA wykazały, że pozytywnie wyróżnia się ona parametrami zużycia bieżnika na tle konkurentów z segmentu UHP. Według raportu z testu w porównaniu do głównych konkurentów opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 umożliwia zwiększenie żywotności bieżnika aż o 31%.

 
 
Inny test przeprowadzony przez niemiecką organizację TÜV Süd wykazał, że w porównaniu do czołowych konkurentów opona wyróżnia się lepszą trakcją na mokrych nawierzchniach oraz skróconą o 2,6 metra drogą hamowania na mokrym i o 1,3 metra na suchym podłożu. Organizacja TÜV Süd zmierzyła również opory toczenia. Wyniki udowadniają, że w przypadku omawianej opony są one o 10,9% niższe od średniej zanotowanej przy trzech badanych oponach konkurencyjnych producentów.
Nowy produkt firmy Goodyear został także doceniony przez magazyny Auto Zeitung zajmując pozycję drugą na 14 oraz Sport Auto – pozycja 1 na 8 porównywanych opon. 
 
 
opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 są dostępne w naszym sklepie:

wszystkie opony Eagle F1 Asymmetric 3



 
 
Źródło: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tires/eagle_f1_asymmetric3.EAGF1AS3.html
https://www.goodyear.eu/pl_pl/consumer/tires/eagle_f1_asymmetric3.EAGF1AS3.html?_ga=1.40120229.644397817.1457705429
http://www.goodyear.eu/pl_pl/media-and-promotions/news-items/articles/2016/3/nowa-opona-klasy-uhp_183644