Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Szukaj
0 Szukaj
Szukaj

Często zadawane pytania


Ile zapłacę za przesyłkę?
Koszty za przesyłkę dla kategorii: opony osobowe, opony dostawcze*, opony terenowe*, obręcze aluminiowe, obręcze stalowe, łańcuchy - wynoszą:

przesyłka kurierska pobraniowa (płatne przy dostawie towaru)
1 sztuka = 0zł
2 sztuki = 0zł
3 sztuki = 0zł
4 sztuki = 0zł
powyżej analogicznie
 
przesyłka kurierska przedpłata (płatne przelewem)
1 sztuka = 0zł
2 sztuki = 0zł
3 sztuki = 0zł
4 sztuki = 0zł
powyżej analogicznie

Opony ciężarowe, przemysłowe, rolnicze, niektóre opony do SUV, dostawczych i 4x4:

Powyżej 1 sztuki identycznych opon = bezpłatnie.
Dla 1 sztuki koszty są podane w koszyku podczas składania zamówienia.
opona ciężarowa 17.5 cala = 49zł
opona ciężarowa >17,5 cala = 98zł
opona przemysłowa lub rolnicza do 17 cali włącznie = 25zł
opona przemysłowa lub rolnicza od 17,1 do 22,0 cali włącznie = 55zł
opona przemysłowa lub rolnicza od 22,1 do 24,9 cali włącznie = 85zł
opona przemysłowa lub rolnicza 25 i powyżej 25 cali = 105zł


Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Katowicach?

Istnieje możliwość odbioru towaru w Katowiach ul. Krakowska 162 po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym i wybraniu takiej opcji w formularzu dostawy.
Istnieje możliwość zamówienia opon z montażem w serwisie w Katowicach na ul. Krakowskiej 162.

Jakość Towarów
Opony sprzedawane przez sklep opomarket.pl pochodzą z bieżącej produkcji i są oponami pełnowartościowymi, dystrybuowanymi bezpośrednio przez producentów i posiadającymi pełną gwarancję producentów.
Za opony pełnowartościowe uważa się, zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997P Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport, opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.
Jeśli opony są starsze niż 2 letnie - podajemy rok produkcji w postaci ciągu znaków DOT XXYY, gdzie XXYY to rok produkcji.

Zdjęcia produktów są dostarczane przez producentów lub robione samodzielnie w zależności od konkretnego modelu. Zdjęcia mają charakter orientacyjny. Mogą nieznacznie się różnić od rzeczywistości (np. ilość rowków w zależności od szerokości opony).
 
Co oznacza w nazwie produktu ciąg znaków DOT 20XX?
To oznaczenie roku produkcji opony.
 
Chcę dostać towar o konkretnej godzinie - co mam zrobić?
Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9.00-16.00 do Klientów indywidualnych oraz w godzinach 8.00-16.00 do firm. Sklep Opomarket.pl nie może określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy.

Jak korzystać z wyszukiwarki tekstowej?
wpisz w wyszukiwarce co chcesz kupić:
jeśli zainteresowany jesteś oponami wpisz: opona i podaj rozmiar (przykład: opona 195/65r15), lub jeśli chcesz mieć dokładniejszy wynik podaj też producenta (przykład: opona dębica 195/65r15). Zawsze możesz też skorzystać z listy kategorii umieszczonej po lewej stronie sklepu.
jeśli jesteś zainteresowany łańcuchami śniegowymi wpisz: łańcuchy i podaj rozmiar (przykład: łańcuchy 195/65r15), lub jeśli chcesz mieć dokładniejszy wynik podaj też producenta (przykład: łańcuchy maggi 195/65r15). Zawsze możesz też skorzystać z listy kategorii umieszczonej po lewej stronie sklepu.

Jak składać zamówienie?

Zamówienia składać można za pośrednictwem naszej strony internetowej wykorzystując formularz koszyka. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Jaka jest dostępność towaru?
Towary, dostępne na sklepie internetowym w większości znajdują się na naszym stanie magazynowym.

Ile trwa realizacja zamówienia?
Sklep internetowy www.opomarket.pl potwierdza przyjęcie zamówienia od klienta w ciągu jednego dnia roboczego przy pomocy poczty elektronicznej lub telefonicznie. W przypadku trudności z potwierdzeniem zamówienia z winy klienta (np. nieprawidłowe dane kontaktowe) zamówienie po 5 dniach roboczych zostaje anulowane.
Zamówienia zostają przekazane do realizacji w dniu potwierdzenia lub w następnym dniu roboczym. Klient zostaje poinformowany o przekazaniu zamówienia do realizacji w dniu wysłania towaru przy pomocy poczty elektronicznej.
Zamówienia złożone do godziny 14 w dni powszednie przekazujemy do realizacji tego samego dnia (W okresach wymian opon czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu).
Przekazanie zamówienia do realizacji następuje:
dla zamówień płatnych przy odbiorze po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia
dla zamówień płatnych przelewem po zaksięgowaniu środków na naszym rachunku.
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy, potrzebny firmie kurierskiej na doręczenie przesyłki. Zależy on od rodzaju przesyłki oraz adresu dostawy i zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, że zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem bądź telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmuje decyzję o jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, lub anulowanie zamówienia).
 
Czy istnieje możliwość, że zamówienie nie zostanie zrealizowane?
W bardzo sporadycznych przypadkach może pojawić się sytuacja, gdy w obrębie jednego cyklu aktualizacyjnego ilość zamówień jednego produktu przekroczy jego stany magazynowe. Tym samym handlowiec nie będzie w stanie zrealizować zamówienia i niezwłocznie skontaktuje się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 
 

Jak mogę zapłacić za zakupy?
Gotówka za pobraniem - wybór płatności gotówką za pobraniem umożliwia zapłatę za zamówienie w chwili jego doręczenia przez kuriera. Kwota pobrania jest zgodna z kwotą podaną w e-mailu wysyłanym do Klienta po złożeniu zamówienia. Na kwotę pobrania składa się koszt towaru + koszt usługi transportowej.

Czy sprzedawane produkty w sklepie opomarket mają gwarancję?
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora, obowiązującą na terenie Polski (chyba, że w opisie produktu wyraźnie zaznaczamy inaczej). Po otrzymaniu przesyłki prosimy o zachowanie dowodu kupna (faktury) do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w karcie gwarancyjnej lub na stronach WWW producenta.

Coś poszło nie tak... Mogę zwrócić towar?
Zakupiony u nas towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia bez podawania przyczyny.
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajduje się w regulaminie sklepu opomarket.pl
Zasady zwrotu towaru zostały opisane w regulaminie sklepu opomarket.pl

Jak odstąpić od umowy?

Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład:
 
pisemnie na adres: BOMA Bogdan Nowak, ul. Krakowska 162, 40-393 Katowice;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@opomarket.pl;
 
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: https://www.boma.pl/formularze/odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc_BOMA.pdf
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: BOMA Bogdan Nowak, ul. Krakowska 162, 40-393 Katowice, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jak zgłosić reklamację towaru?


Reklamacja produktu
 
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt zgodny z umową.
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
pisemnie na adres: ul. Krakowska 162, 40-393 Katowice;
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@opomarket.pl;
 
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
 
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
 
W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Krakowska 162, 40-393 Katowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
 
Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
 
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: https://www.boma.pl/formularze/odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc_BOMA.pdf
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.